fredag 28 november 2014

Crossfire

här på hösten, närmare vintern, har jag börjat bekanta mig med en envis och beslutsam, störande och fruktansvärt fräck man på steroider värre än Christian Grey.

Nämligen Gideon Cross.

För alla som inte vet vem Gideon Cross är: Den kontrollerande mannen i Crossfire-serien (Blottad-serien på svenska) som ska förföra bokens "oskyldiga" flicka Eva... Och där såg jag genast alldeles för många likheter med fifty...
Alltså en till erotisk bok -.-'



Jag och Sara har nu tagit oss igenom de första fyra kapitlen. Det tog oss tre veckor att komma till skott och läsa de två första. När jag öppnade boken kände jag bara att "Vad fan är det jag läser".
Hur som helst, det känns lite lättare när man kommit en bit.

Men alltså, frågan är om den här inte är sämre än Fifty??

Inga kommentarer: