torsdag 19 februari 2015

Struligt utan internetuppkopling

Åh jesus vad tiden går fort!

I helgen var Sara här och myste med mig på alla hjärtans dag och allt! Helgen brev riktigt trevlig med film, gratis hotellfrukost och lyxig mat^^

Jag hade tänkt skriva ett omdöme om filmen, alltså Fifty Shades of Grey, som vi såg i fredags. Tyvärr slogs min plan i bitar då jag på måndagen upptäckte att vår internetuppkoppling inte längre fungerade!
Jag satt därför, tillsammans med en mina rumskamrater, i två dagar och försökte lösa problemet! Vi kom fram till att det var rautern så den skickades på uppdatering och när vi fick tillbaka det funkade det fortfarande inte.
Jag hade tur när jag kom hem från skolan idag och fick berättat för mig att det fungerade igen.

Det är hemskt vad man är beroende av nätet!

På grund av allt krångel kommer inget omdöme idag heller utan det blir kanske imorgon eller till helgen.

Själv har jag haft fullt upp med att försöka få viktiga saker gjorda utan nätet, vilket var svårt. Jag fick i alla fall reda på att mitt CSN ÄNTLIGEN gått igenom och lämnade min studieförsäkran samt skickat in praktikförfrågningar hemma så jag kommer hem en stund i vår!

Inga kommentarer: