måndag 31 augusti 2015

IsaDora Grand Volume Lash Styler

Jag vet inte om jag någonsin sagt att jag är ett stort fan av IsaDoras produkter?

Tycker deras saker är så otroligt roliga, jag vet inte varför.
Jag älskar deras läppstift och det är nog också mina favoriter bland allt de har.
Kajalpennorna är också sjukt bra! Jag har använt deras kajalpennor sedan jag typ började använda smink.
Något annat som är kul är att de alltid kommer ut med inspiration varje årstid och nya produkter, när jag var yngre brukade jag samla på mig broschyrer.
Något som också förvånat mig är hur snabba de är på att släppa och inkludera nya trender i sitt sortiment.

Hur som helst så kom de för ett tag sedan med en ny mascara, "Grand Volume Lash Styler". Det var ett tag sedan jag använde en mascara från IsaDora då jag använt mig av Maybellines "Volum' Express One by One" och "Great Lash" så nu tycket jag det var dags att prova något annat. Samtidigt kom den här ut på marknaden och när jag såg en recension av den så var jag bara tvungen att ha den.



Och vet ni vad! Grymmaste mascaran ever! Blev så sjukt chockad av hur mycket volym den gav. Bara så nöjd! Borsten är specialformad för att ge extra mycket färg och separera, därav de två sidorna på borsten. Kolla in beskrivningen av den på hemsidan! http://www.isadora.com/se/news/grand-volume-lash-styler/

Det lilla tråkiga med den är att den nog inte fungerar för folk med ganska korta fransar. Mina är kortare på ena ögat och där blev inte resultatet fullt så snyggt som andra ögat.
Mascara är som parfym, det är individuellt hur en mascara funkar på dig och på någon annan.

Inga kommentarer: