måndag 26 januari 2015

The Fault in Our Stars

Härom dagen bestämde jag mig för att titta på The Fault in Our Stars.

Jag måste säga att jag bävade lite för den upplevelsen eftersom det enda jag hört var att man grät från början till slut. Så var inte fallet. Jag skulle nog vilja påstå att det inte var värre än en romantisk komedi (för det var det det var i princip) där man får böla precis lika mycket.
Och om jag ska erkänna så snyftade jag mer när jag såg Frozen än den här...

Med detta sagt vill jag säga att filmen är superbra!
Jag tycker att hela första halvan var riktigt charmig och mysig! Fanns ingen anledning att gråta. Skådespelarna gjorde ett så grymt bra jobb!

Måste säga att den verkligen är värd att se!^^

2 kommentarer:

Sara sa...

uah, jag förstår mig inte på den här filmen ... (eller boken) den är BRA, men alla verkar tycka att det är den helige graal. jag tycker mest den är lite söt och pretto :P

Beatrice sa...

Om man kunde göra en tumme upp skulle den ha varit här ;P