torsdag 4 december 2008

Snacka skit på Ryskan...

Ja, dagen i ära...

...började med att historialäraren kom en halvtimme försen för att en lastbil vänt på vägen in hit. Sen hade vi ett psykologiprov som gick dåligt fick jag reda på när jag kom ut till mina älskade polare. Psykologiprovet följdes tätt av att snacka massa babbel på engelskan. Tror inte att läraren uppskattade det, men va fan hon suger så.

Lunchade med Elle, Sara, Mikaela och Amelia. Efter det blev det en trist mattelektion men som sedan vägdes upp av att jag inte hade nån spanska och var med på Saras ryska där de höll på att jobba med nått häfte. Men Jag, Sara och Fred flyttade in till datasalen och snackade skit xD

Hängde med Sara hem för att skriva. Det var lite...jaa...jag tror inte att hennes syrra fattade så mycket av vad vi snackade om ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi snackade sex ... hon SKA inte fatta vad vi pratade om. :P