lördag 1 oktober 2011

Jeans, läppstift, present och bullar

Jag har gjort som himla mycket den här veckan och den har gått så snabbt! Jag har varit på stan typ tre gånger och i linköping en gång. Lyckades pricka in ett gyllene tillfälle också, nämligen samma dag som cubus hade 30% på alla kläder. Och bara den dagen. Köpte mig då tre par jeans för 400 riktigt kap! Två svarta och ett par nya röda. jag hade ett par röda för typ tre år sen men som blev så himmla stora xD

Sen har jag hunnit bli klar med Freds present, köpt IsaDoras läppstift. Just nu är jag oxå på jakt efter en foundation och puder, inte för att jag kommer använda det så mycket när jag väl är uppe i fjällen men jag blev så sugen.

I går bakade jag även fyra sorters bullar som verkade vara riktigt uppskattade, och firade med Fred ute på restaurang att vi båda fick jobb!

(Skulle även vilja lägga upp lite bilder men mitt minneskort har skrivfel på sig... Ska försöka fixa det snart!)

1 kommentar:

Micke sa...

Bullarna var riktigt smaskiga! :)