onsdag 31 december 2014

Under 2014 har jag:

- Avslutat min första universitetskurs, och känner mig riktigt stolt över det!
- Gjort högskoleprovet med extratid pga min dyslexi och höjde mig med 0,5 procentenheter. Också något jag känner mig stolt över!
- Sökt 20 utbildningar och kommit in på 2.
- Blivit arbetslös och gått på arbetsmarknadspolitiska åtgärder. Som för övrigt är riktigt vuxendagis.
- Varit på fem arbetsintervjuer utan att få jobb.

- Flyttat hem igen efter att ha bott i Trollhättan i ett halvår.
- Blivit singel igen efter 4 år.

- Gjort minnesvärda utflykter med Sara.
- Jag struntade i att fira min födelsedag.
- Trotsat min mamma och tatuerade mig. (Det kommer fler!)
- Trotsat min mamma och gjorde en riskabel piercing i örat. (Det kommer också fler!)
- Tröstshoppat och tröstätit för mycket.

- Läst Fifty Shades of Grey, fram och tillbaka och upp och ner, och tycker att den är riktigt dålig!
- Sett Hungergames filmerna och tycker att de är riktigt bra men lite konstiga!
- Sett Hobbiten och tycker att de är ganska intetsägande.
- Varit på "Harry Potter the Exhibition" i Norrköping och typ dött.
- Blivit mer Tokio Hotel beroende när de släppte nytt album, som för övrigt inte är det bästa de gjort.

- Varit i Rostock på Julmarknad.


Under 2015:
- Ska jag flytta till Uppsala.
- Börja plugga i Uppsala.
- Köpa racercykel för att cykla tjejvättern.

- Ska jag försöka läsa mer.
- Jag ska komma iväg på en TH konsert!
- Vill jag komma iväg utomlands.

Inga kommentarer: