tisdag 16 mars 2010

Jag borde...

Min förkylning verkar ge med sig ganska snabbt - peppar peppar ta i trä. Den resterande veckan verkar medföra tre slappa dagar, slutar nämligen 12, 11 och någonstans runt 1 eller 2 på fredag.

Jag lyckades att inte redovisa på religionen, men dagen var ganska seg, inget vidare om jag får säga det själv, ganska trist. Men men vad gör man.

Jag borde städa mitt skrivbord och jag borde söka ett sommarjobb, jag vet jag är sent ute. Jag borde kolla universitet och au pair förmedlingar. Jag borde hänga in mina kläder som inte får plats i min garderob. Jag borde plugga kultur och idéhistoria, skriva svenska-talet och fylla i min loggbok till PA:t och hitta på lite. Jag borde konvertera ett par filer, jag borde skriva, klippa lite i bilder och kolla upp klänningar till studenten. Jag borde snacka med syrran och jag borde fråga nått. Jag borde lägga in ny musik i Ipoden. Jag borde gå till banken och till körskolan och jag borde verkligen sluta rabbla upp massa saker jag borde göra men inte gör. Vissa av dem är dessutom nödvändiga att jag gör... suck...

Inga kommentarer: