onsdag 16 september 2015

EcoTools

Föra veckan fick jag hem ett sätt med ögonskuggsborstar och en stor puderborste från EcoTools!

Jag har sedan innan ett vardagssätt och en foundationborste därifrån som jag älskar! Köpte mitt första sätt i Ullared faktiskt och tog en vild chansning när jag köpte dem eftersom jag inte hade en aning om vad det var ens.
Jag tror inte att jag sett dem i butik här i Sverige utan de går nog bara att köpa via nätet. Det jag fick hem förra veckan köpte jag från eleven.se, men vet att de även går att få tag på på nordicfeel.se, cocopanda.se, och nelly.se.

Jag fick i alla fall chansen att testa dem under veckan och gud vad bra de är! Precis som mina tidigare borstar är de så mjuka och lätta att jobba med! Jag har inte tidigare lagt energi på att skaffa fler än två ögonskuggsborstar så jag blev glatt överraskad! Fördelen med den jag fick hem var att de var i så olika storlekar! Superbra!

 
 
Ett plus för alla miljöfantaster är väl att de är återvunnet aluminium och skaften av bambu. Ärligt talat kunde jag inte bry mig mindre om det. Jag köpte dem för att de verkade bra och inte för miljöns skull.
 
Hur som helst hade jag nog önskat att det stått på hemsidan att de var i typ resestorlek med inte alltför långa skaft, något som jag i och för sig inte tänkte så mycket på medan jag målade med dem.
Något annat som är synd är att man inte kan beställa från EcoTools.com eftersom penslarna dessutom är mer än dubbelt så dyra i Sverige.
 
I övrigt sjukt nöjd!

Inga kommentarer: