tisdag 29 september 2015

Norskt på Bokmässan

I lördags tog jag mig ner till bokmässan i Göteborg. En resa genom hela landet på mindre än 24 timmar och då mellanlandat för att äta och sova hemma. Tillsammans med Sara utforskade jag än en gång svenska mässans lokaler och allt vad det har att erbjuda med massa förlag och utställare!

Kändisar får man se också: Leif Mannerström, Agneta Sjödin, Paulo Roberto, Per Moberg, Björn Hellberg, David Lagercrantz, GW, Fredrik Reinfeldt, Edward Blom med fru och barn, Ebba von Sydow, Rickard Söderberg och så glömde jag säkert någon ;)

Jag brukar köpa på mig kokböcker. Dock var detta inte ett bra år för kokböckerna. Istället fick jag med mig de två första böckerna ur den norska trilogin Korpringarna som jag har spanat in ett bra tag, Odinsbarn och Röta. Böckerna har rötter i nordisk mytologi så jag hoppas att det är något för mig!


Inga kommentarer: