söndag 18 oktober 2015

Läppstift och nagellacks-kris

Dagens irritation och i-landsproblem: Att produkter som påstås finnas i butik för två veckor sedan fortfarande inte finns i butik.

Alltså, jag har spanat in läppstift och nagellack ett bra tag som jag funderar på att köpa. På nätet, yes. Men i butik, nej! Sedan när ville jag köpa läppstift eller nagellack på nätet utan att ha tittat på hur färgen ser ut i verkligheten?!
Och varför då dröjer det två veckor för dem att få ut det i butik? Inte första gången jag varit med om detta då jag verkligen velat ha sakerna NU. Inte ens säkert att de kommer nästa vecka heller och jag förstår inte vad problemet är. Hur svårt kan det vara att ha produkten i butik på rätt datum?

Är inte detta förlust för alla?!

http://www.isadora.com/se/news/matt-lips-nails/

Inga kommentarer: