onsdag 29 juli 2009

Götene

Just nu sitter jag och käkar vaniljglass med massa chokladsås och funderar hur jag lättast och snabbast kan komma till en pytteliten stad som heter Götene 5-6 september. För där mina vänner så kommer nämnligen SM i (yesss jag är nördig) tornerspel hållas.

Så jag kollade lite på bussar och dit med bil tar två och en halv timme och med buss tog det 7 ½ med två byten. Så nej till bussen och eftersom mamma och pappa inte vill dit så ja...jag får väl strunta i det men det skulle ju vara såååå kul.

Så om det är någon som har nått förslag så är det bara att säga till mig...Elle, du kanske har körkort då...en liten hint bara...*host host*

Nee vars, men allvaligt JAG VILL DIT!!

Medeltidensvärld.se

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag kan ju inte lova nåt, men OM jag skulle ha fått körkort tills dess, så visst, varför inte ^^ Det vore kul! (snälla, få inga förhoppningar nu :S)

Bissen sa...

Svar till Elle: Åhhh, gud vad schysst!!! Och nej jag ska inte ha några förhoppningar och bara OM du har det så kanske vi kan åka dit :D

mixx sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mixx sa...

och ellinor har ju några månader på sig att träna (no pressure :P)

Jag kanske också kan tänkta mig att hänga på, om jag inte har något viktigare för mig vill säga *host* inte svårt *host* :P och om du fixar dit några snygga riddare ;D