fredag 24 juli 2009

Harry Potter - yra

Hello everyone,
Ska snart iväg till bildningsnämden och sammanställa enkäter vid 1 i fyra timmar, drömmjobbet verkligen!

Eftersom det råder Harry Potter-yra över hela världen så kan man inte hjälpas att dras med i hela spektaklet.
Så jag var ju och såg filmen i söndags och jag måste säga att de har gjort ett bra jobb, lite surt dock att hela striden i slutet var bortklippt eftersom att skurkarna i stort sätt smög ut ur slottet istället för att riva ner det. Men den var verkligen värd pengarna måste jag säga!

Samtidigt så har jag kommit över två intervjuer med Tom Felton (Draco Malfoy) :





Humm, som ni märker så syns inte hela bilden och det verkar inte som att HTML-koderna vill sammarbeta med mig heller...men jag ska försöka fixa det...

Inga kommentarer: