lördag 4 juli 2009

Tokio Hotel under regnet

Igår var jag i linköping och, ska jag säga shoppade, jag köpte mig iaf en efterlängtad prickig klänning och en t-shirt.
Sen knallade jag och mamma iväg till biografen för att kolla på "The Proposal". Riktigt bra måste jag säga. Den tycker jag ni ska se om ni gillar amerikanska romantiska komedier och vi vet ju alla hur amerikanska romantiska komedier är.

Just nu tar jag en paus från allt folk som är här, mamma fyller år idag. Då tog jag mig friheten att sätta mig vid datorn en stund innan nästa folkshok kommer.

Dessutom har jag inte nämnt mitt älskade band Tokio Hotel på ett tag! Men det ser nu ut som, eftermånga om och men, att singeln och skivan kommer i september oktober nått sånt, fortfarande inget fast datum.
Tom har börjat blogga medans vi väntar på deras nya album. Han har lämnat ett videomedelande där han är helt underbar och en ny bild har släppts.

Inga kommentarer: