onsdag 11 mars 2009

Effektivitet är jobbigt...

Mina vänner, jag har varit effektiv måste jag påstå.
Historiaarbetet är nästan färdigt och Italiens enande är ock så färdigt. Nu är det parfymen som ska läsas ut tills på tisdag och sen har vi massa prov och sit och sen jag vet inte...

Men dagen idag var väl rätt ok också. Dagen började underbart med trist svenska som följdes av gografi och trist nog hade ju Sebastian blivit smittad av några pestspridare (barn alltså) och var hemma. Sen hade vi lunch tätt följd av engelska där Mikaela och jag försökte hinna färdigt med grupparbetet vi håller på med om Watergate skandalen. Dock han vi inte riktigt färdigt på lektion så vi hade ett litet "krismöte"MSN förut.
Efter det hade vi matte och jag skulle väl ha jobbat lite effektivare än att dra ett sträck, jag satt i stället och snackade med Simon och Fred.
Sen hade vi dubbe naturkunskap...IGEN! Grupparbete där också började vi med...*suck*

Men efter det drog jag till stan och fixa busskort till vår lilla utflyckt imorn till maxi för att inköpa fjärde Twilight-boken. Nice nice! Dick måste jag läsa ut de 300 sidor jag har kvar på andra boken och så måste jag fixa tredje boken också...fan!!

Inga kommentarer: