söndag 8 mars 2009

Och vidare går inte jag

Just nu gör jag allt för att slippa göra den förbannade argumentationen tills imorn i Svenskan och jag måste säga att det går förvånansvärt bra när man ine fattar vad texten handlar om. Kul kul.
Dessutom har jag ett Historia-arbete som ska in den här veckan som jag inte börjat på än. Jag har lite problem med att hitta fakta, därför dissar vi lokalhistoriaska arbeten med lokala fack-källor, alltså, vi får inte använta internet. Sug kuk säger jag bara!

Men i alla fall så igår var jag en snabbis på stan och sen åkte vi ut till Anna och Micke en stund och käka macka och muffin. Sen drog vi hem och jag placerade mig själv en snabbis vid datorn för att sedan käka och kolla på melodifestivalen. Och jag vill påpeka vilka förbannat dåliga artister. Dem enda som var bra var Star Pilots, och så gick dem inte vidare. Jävla piss.
Och nu ska jag ta och sänka min värdighet med att säga att det är ju tur att några bra, Måns och EMD, kom till finalen i alla fall.

Jaja, jag får väl återgå till min argumentation och hoppas att jag fixar det...

Inga kommentarer: