söndag 29 mars 2009

TH-update

Ok mina vänner, dags för lite TH update. (Jag borde göra det här lite oftare...)

Men i alla fall:

TH har slutat sammarbeta med det tyska bolaget Four Artists. Det är konsertarrangörer och har sammanlagt gjort 155 konserter tillsammans med TH. De har sammarbetat med TH i fyra år sedan ruta ett och Alex Richer, manager på Four Artists, säger att dem är stolta över TH och att dem har blivit så stora.
Men nu är det alltså dags att gå skiljda vägar.

En polsk tidning menar att TH kommer att tappa fans efter att Bill bytte frisyr.
Gud säger jag bara, man lämnar inte ett band för att nån gör en liten förendring i utseendet.

Trevligt trevligt, mina vänner det var nog allt på TH-fronten och jag borde bättra mig på att uppdatera den xD

Ni får en bild så länge :)

Inga kommentarer: