fredag 13 mars 2009

Going on...

Jag har faktiskt inget intressant att säga. Mitt liv går inget vidare för tillfället...men sen när gjorde det det...??

I alla fall så började ju dagen verkligen bra med att bryta ihop av vissa anledningar...det är alltid lika roligt...not.
I alla fall så börja vi med hitoria x 2, religion, och geografi. Idag var i alla fall Sebastian tillbaka och livade upp stämmningen lite, dessutom är han ju übergullig när han ler xD synd att han är lärare...
I alla fall så hade vi lunch och sen svenska och så var det slut på den dagen.
Begav mig till stan och lämna tillbaka en bok och två skivor, låna tre nya och köpte godis och ett frimärke. Tog en promenad hem för att rensa huvudet och sen satte jag mig bakom datorn.

Fixade lite varm chokald som jag blivit helt besatt i. Känns lite skumt alla andra dricker te eller kaffe och så kommer jag med min choklad, känns som det är småbarn som ska dricka det...aja...

Jag hade tänt och skriva lite nu eftersom jag iinte gjort det på typ två veckor...*suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Oboy och varm choklad är det bästa som finns! :)