fredag 6 mars 2009

Varför bry sig när allt ändå inte funkar

Får jag börja med att klaga? Det gör jag i vilket fall som hellst i varje inlägg ändå så varför fråga.

Jag hatar kyla och slask och jag vet inte vad. Just nu känns allt bara fruktansvärt onödigt, varför ens bry sig överhuvud taget. Vad finns det att bry sig om när allt ändå är skit. Allvarligt, jag orkar verkligen inte bry mig längre...om allt. Varför engagera sig när det ändå inte blir som man vill? Varför bry sig när allt går åt helvete och varför hoppas när man vet att det inte går.

Jag gick i viklet fall som helst upp i morse i alla fall och knallade till skolan för att ha en lektion i Historia B och sen ersätta ett hål med historia oxå eftersom Per hade en inställd lektion. Sen hade vi Religion och sen lunch.
Ett Idrottspass med styra och innebandy med Oscar och Peter och sedan trist Svenska med vår trista lärarstudent. Fatta att man kan va så tråkig, till skillnad från Geografilekrionen med en betydligt mycket roligare lärarstudenten Sebastian. Man blir alltid lite upplivad på hans lektioner.

Slutade halv fyra och snackade med Sara och Elle nån timme och sen hem och på med dataorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Allvarligt, jag orkar verkligen inte bry mig längre...om allt. Varför engagera sig när det ändå inte blir som man vill? Varför bry sig när allt går åt helvete och varför hoppas när man vet att det inte går."
???