onsdag 18 mars 2009

Mina ögon tårar sig...

Hello på er mina kära vänner.

Jag har inte värst mycket att säga. Imorn blir det idrottsprov och idag var det svenska-uppsatts.
Och sorgligt är det, idag hade vi sista lektionen med Sebastian...sorgligt. Han är ju såååå kuuuul...det skrav jag i förr förra inlägget va...??

Gud, just nu är jag så trött så mina ögon tårar sig...jag ska väl lägga mig antar jag.

Och i morse jag såg en underbar video med en underbar låt! Låten är visserligen lite old kanske men den är bra ändå och den var bara perfekt med effekter och allting! Så underbart, den gick rakt in i hjärtat på en.
Men jag är så elak så ni kommer inte få reda på vad det var för video xD

Men låten i alla fall:
Taylor Swift - Love story

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej baby, ellia här. Postar dina Affischer imorgon