måndag 30 mars 2009

Tänk people, Tänk...

Jag är glad! Var glad...

Dagen har faktiskt varit mycket lärorik för mig mina vänner. Jag har gjort ännu ett framsteg och, vad ska jag säga...besegrat en av mina rädslor... xD (Elle du vet vad jag snackar om xD) Vilket betyder ett steg på vägen som jag har stått stilla på ett bra tag...sisodär 1 år...
Jag måste säga att jag känner min lite mer målinriktad nu xD

Dagens diskussioner gav resultat till att min hjärna är för realistisk och logisk. Det kan mina vänner ställa till problem ibland. Te.x. att jag dödar konversationer. Mina polare har dock kommit förbi det och går vidare i samtalen när jag kommer med den förintande kommentar.
Men i alla fall, även om jag är realistisk och logisk så har jag kommit fram till att man ska alltid tänka i alla fall.

Tänk alltid på vad du gör vad du än är i för situation...annars kan du göra bort dig...även om du har svårigheter med att koncentrera dig så försök tänka...du kommer att tacka mig i slutendan. Så TÄNK på vad ni gör people!!

1 kommentar:

mixx sa...

Hm.. är det här tänkt som en uppmaning till andra, eller bara en påminnelse till dig själv? :P