lördag 21 mars 2009

Kändis-killar

Ok, jag är egentligen inte mycket för kändeis och det är få som jag tycker är snygga. Men här kommer en kul liten lista på ett par stycken jag faktiskt gillar och en liten motivering...om jag kan få ihop det xD

1. Tom Kaulitz (Tokio Hotel, gitarrist)

Vad hade ni väntat er! xD Nee, allvarligt han kommer att vara nr ett ett tag framöver.

Men kolla på honom, asså utan att dömma något i förväg. Han ansiktsdrag, dessutom ser han ju så oskyldig ut!!





2. Bill Kaulitz (Tokio Hotel, sångare)

Vad ska jag säga? Är man brorsa till nummer ett är det klart att man får en andra plats, nee vars.

Men kolla in ögonen och leendet. Det är jävligt varmt här måste jag säga! xD





3. Taylor Lautner (Twilight, Jacob)

Jaaå. Allvarligt, hur kan man inte tycka att han är snygg som jag vet inte vad. Det ruffsiga håret och de mörka ögonen...njee här får man hinka vatten för att inte torka ut xD







4. Cam Gigandet (Twilight, James)

Mm, yttligare en man inte kan ta ögonen ifrån. Dessutom ser hans ögon så valpiga ut och även han ser fruktansvärt oskyldig ut.








5. Eric Rivers (H.E.A.T, gitarrist)

Ok, nu får hon ge sig tycker ni säkert. Men allvarligt, sedan första gången jag såg honom efter melodifestivalen så föll jag. Ok, om ni inte gillar hårte så titta inte på det och kolla in hans ansikte. Han är ju så söt som man kan bli.






6. Danny Saucedo (artist)

Jaa, än en gång sänker jag min värdighet med att säga att han faktiskt är söt!








7. Samuel Haus (skådespelare)

Japp, det "nya" stjärnskottet. Han är supersöt och det var ju ett tag sedan vi såg honom sist. Så välkommen tillbaka sötis!




8. Robert Pattinson (Harry Potter & Twilight, Cedric Diggory & Edward Cullen)

Mm, vem gillar honom inte, även om jag tycker att han är lite överskattad. Men han är snygg även om han på, nästan, varenda bild ser helt nedknarkad ut.






9. Georg Listing (Tokio Hotel, basist)

Ok, jag trodde inte jag skulle säga det här men allvarligt, han är snygg. Det långa håret gör nått och jag kan inte sätta fingret på det, men något gör att han är snygg.







10. Tom Felton (Harry Potter, Draco Malfoy)

Jaa, han är snygg. Det där ruffsiga håret vill vi se mer av även om han har längre hår idag, men du ska veta Tom, att du ser Jähäävligt bra ut i det där håret

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför lade du Robert på plats 8? Så långt ner och under Danny!! Bissen, jag skäms över dig ...

mixx sa...

Jag håller med sara, robert på 8e plats?!

Men Jacob hette ju Taylor, jag hade rätt iaf :D Och han är faktiskt helt okej ;)

Och din kära Eric.. läser du nyhetsbrevet? ;D

Anonym sa...

Håller med de andra, så klart. Och Jacob är jättesöt numera ^^ Men du måste nog skärpa till dig lite i utseende-bedömning :P Tom - oskyldig? Och Cam Gigandet (knäppt namn) spelar ju en sadistisk vampyr XD
Och så måste jag säga: URK! Georg? Snälla Bissen :S

Anonym sa...

Danny ska va på första plats. Han e inte bara söt utan jäävligt snygg oxå. Hur kan man tycka annat? Ta bort de dära androgyna killarna från Tokyo hotel. Robert P. ser bara läskig ut o hur in i helsicke kan George Listing ens va me på listan.
DANNY överlägset snyggast!