söndag 1 mars 2009

Övningsköra + Jeans = Sant

Dagen har varit händelserik mina vänner...jag kanske borde dra ner lite med det där "mina vänner" eller vad säger ni??

Först så drog pappa och jag ner till bilprovningen och övningskörde lite. Det gick sådär måste jag nog säga. Men men det var ju bara andra gången...
Sen efter en timmes bilkörning så drog vi ner till ÖB och köpte en kontakt och sen drog vi hem för att sedan efter fem minuter bege oss in till mantorps outlet.

Där lyckade jag snika åt mig ett par nya svarta jeanes för 400 när de kostat 800, billigt billigt.
Sen åkte vi hem och käka lite och sen satte jag mig vid datorn.

Jag hade planerat att skriva lite eftersom jag inte har gjort det på två veckor nu. Och om jag hinner skriva klart ett kapittel idag så ska jag nog ta och börja utforska Sony Vegas lite bättre och börja på en ny video... xD

Inga kommentarer: