tisdag 17 mars 2009

"Ej för privat bruk"

Mina vänner...vi har påbörjat en ny vecka, en mycket trist sådan.
Ja vet inte...men gårdagen började iaf inte bra med att jag bryter mot mina egna regler...suck suck, snacka om att jag blev sur på mig själv asså...fast å andra sidan så fick jag en fråga besvarad av mig själv...roligt roligt...inte alls roligt.

Idag startade inte heller bra...och ja dagen i allmänt var väl lite deppig...men men...
Imorn är det svenska prov och vi ska börja med en essäuppsatts som tar två lektioner. På torsdag har vi slutprov i idrott och sen ja...vi får väl se vart det leder...dessutom kommer geografilektionerna bli tråkiga nästa vecka. Sebastians sista vecka den här veckan...synd...han är ju så kuuuuhuhuhul...ajja, man kan inte ha lärarkandidater för evigt.

Dock idag fick jag ett ärende uträttat...och visst är det så att när det sitter en stor röd lapp som det står att man inte får göra nått på så bara kliar det i fingrarna att göra det ändå. Så när det nu sitter en röd skyllt där det står "Skrivarna får ej användas för privat bruk". Då är man ju bara tvungen att skriva ut 50 papper bara för att bryta det xD
Men men, vem märker det...och allvarligt, hur många tittar egentligen på det där pappret. Det hänger på väggen och folk går bara dit för att skriva ut och hämta sina papper...eller är det bara jag som gillar att bryta mot såna där grejer xD

1 kommentar:

mixx sa...

Hehe, om man har Sebastian kan man ha dem för evigt ;D