söndag 1 mars 2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince

OMG, jag blir bara mer och mer upphetsad över hur bra sjätte Harry Potter-filmen verkar!

För er som inte vet så kommer sjätte filmen att ha premiär 17 Juli i år. Och jag kan inte vänta tills den kommer och jag vet inte hur många gånger jag har kollat på trailern till den nu.

Trotts att det är samma regissör till sjätte som till femte och femte var ju ingen höjdare men i alla fall.

Man kan inte ogilla en Harry Potter-film.

I vilket fall som hellst så har ni Trailern här på SF:s hemsida och lite behind the scenes hos MSN.
(Bilden är inte officiell och släppt av W.B, det är ett fan som har gjort den (senast jag läste)

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG, du hade rätt, trailern är asbra :D Det är nästan så JAG blir lite till mig, jag längtar faktiskt tills den kommer!