tisdag 10 mars 2009

Sova arbeta arbeta äta sova arbeta arbata äta sova...

Mina vänner jag är inte helt död jag har lite mycket att göra nu för tillfället.
Och det förbannade historiaarbetet, jag hatar det...eller det ganska intressant men ändå. Det tar ju så mycket TID!!!!! Men jag tycker att jag har varit ganska eftektiv idag. Läst massa fakta, skrivit klart en frågeställning...jävligt lång sådan blev det...
Sen funderat jag nu på att skriva syftet kanske och metoden.Sammanfattningen kanske...nej föressten den kan jag inte skriva nu...jag kanske ska lägga mig i stället, klockan är ju trots allt 10...men jag har sovmorgon imorn förstos...humm

Men i vilket fall som helst så var skolan rätt bra...vi hade Historia...eller ok...i alla fall...sen hade vi svenska med supertrist lärare. Sen lunch, hål, spanska och sen dubbel naturkunskap. Kul Kul...*suck*¨

Just nu är jag fruktansvärt trött ppå mig själv också, jag tror jag behöver komma bort ett tag...jag kanske ska masa mig upp till morfar...eller Cathrin kanske...I vilket fall som helst så verkan inte den goda sidan och turen va på min sida...puff, det är jobbigt att bli motarbetad...Tycker jag bara synd om mig själv nu...?? Fan!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, det ÄR synd om dig