fredag 16 januari 2009

Bill Kaulitz^^ (+ TH TV Cought on Camera)

Tenare people!

Underbara fredag! Äntligen är det helg men jag antar att det bara är att ta nya tag tills på måndag...Vi fick vårt nya schema för treminen och och snälla...halv fyra på fredagar, de kunde ju ha varit lite schyssta i alla fall...

Men men nu ska vi inte vara allt för negativa. Sara och Elle kommer om typ en timme och då bli det käk och skitsnack...sånt lyfter alltid upp ens dag...

Sen kan vi ju ta lite TH...Eftersom "Love TH" undrade var jag hade köpt Tokio Hotel TV Caught on Camera kan jag ju säga att jag köpte den på Internet, på cdon.com närmare bestämt. Men jag skulle tippa på att den finns på ginza.se eller hos någon annan e-handel som sälger musik och dvd:er.
Om du inte vill köpa den på Internet så kan jag ju rekommendera dig att kolla hos någon större skivbutik. Den kan vara svår att få tag på om du inte handlar över Internet

Sen tycker jag att det kanske blev lite mycket Tom där på slutet så här kommer ett par bilder på Bill...^^ (Jag kan ju säga att jag skulle väl lägga upp lite anndra bilder om jag hade en kamera xD)

Gud dn här bilden är fruktansvärt jag vet inte...Sara har...hade...har den på baksidan av hennes kalender...jag blev kär i den...^^

Jag måste erkänna att hans leende är hur gulligt som hällst :)

Dem är svartvita bilderna känns anorlunda på något sätt...bilden får i alla fall ett lyft...och i det här fallet ett väldigt underbart lyft^^

Kolla in blicken... kan man säga übersexy xD

Han är ju så söt så man spricker!!!^^

Inga kommentarer: