tisdag 13 januari 2009

Tom Kaulitz ^^

Mina kära vänner...läsare...

Jag ska tala om för er att jag inte har något intressant att säga er idag. Tänkte blogga på lunchen men jag hade inget att säga så det fick va.

Men en liten fjutt grej...eller ok nej inte fjutt men ja...I alla fall så rycktas det om att Tokio Hotel kan komma att bli utvalda så att da kanske hamnar i Eurovisition. Är inte det coolt eller! Det har liksom varit värsta grejen för mig, om de skulle komma med. Gud jag skulle dö!

Men eftersom jag inte har så mycket att säga så lägger jag upp lite bilderfavobandet!!


Allvarligt folk är blinda om den inte inser hur snygg han är...
Titta på honom!! Jag fattar inte att folk inte ser hur übersöt han Ääääär!!^^
Likaså här, titta bara på honom^^
Och ni måste erkänna att han faktiskt är supersnygg...
...och hela han är bara underbar...den här bilden är bara för...kolla blicken!!
Han är ju helt...gaaaaa, man dör ju så sexig är han...
ok...sorry det blev bara på Tom men hehe, ni ve ju hur jag är...dessuton känns det som om det där gick...hurm...lite...jaa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver seriöst hjälp *himlar med ögonen*

Anonym sa...

"Man" dör så sexig är han? Jag har ju sagt att du ska tänka lite innan du använder "man" om saker som bara gäller dig :P Jag kan väl sträcka mig till att han är lite söt... Men nä, Bissen, vi ser inte med samma ögon ;P

Anonym sa...

Tom Kaulitz är SKITSNYGG!!! Han är nästsnyggast på jorden. Snyggast är Bill Kaulitz ^^