fredag 23 januari 2009

Mitt 2008 i listform

Mina kära vänner här kommer ännu en lista...eller vad man ska kalla det.
En 2008-lista. Och nu sitter ni och tänker "men gud, är hon seg eller...", mewn nej för jag har faktiskt radan lämnat en sammanfattning för 2008 men jag gillar listor så xD


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
skulle jag inte vilja påstå
2. Höll du dina nyårslöften?
gav inga...håller dem ändå inte xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte...om de inte har dubbelliv så...
4. Dog någon som stod dig nära?
...ja...men ja kan väl inte påstå att det var såå nära...
5. Vilka länder besökte du?
Inga
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jo då
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Ja du...lägger inte datum på minnet, men kanske 3/4
8. Vad var din största framgång 2008?
Har jag framgångar...
9. Största misstaget?
Humm...vet inte, jag tror inte jag gjorde nåra...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp
11. Bästa köpet?
Mina Tokio Hotel-prylar och min keps
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tokio Hotel-prylar, tidningar och godis...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Elle, Sara och TH
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Tokio Hotel - Heilig
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mer nedstämd
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte varit så förbannat feg och tagit mer initiativ...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
som sagt fegheten...
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och morfar
19. Blev du kär i år?
Kan väl hända...
20. Hur många one night stands?
Men snälla...*suck*
21. Favoritprogram på TV?
CSI NY (Men ja brukar inte kolla på TV)
22.Bästa boken du läste i år?
Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
23. Största musikaliska upptäckten?
Ingen för TH räknas till 2007
24. Något du önskade dig och fick?
I-poden...men det var i julklapp...
25.Något du önskade dig men inte fick?
Jo...för all del...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag va med polarna och umgåsde i varamon
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo, bot mot ensamheten
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Humm, killig, street och tjejig...
29. Vad fick dig att må bra?
Elle och Sara, Musiken och TH
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Tom Kaulitz!
31. Vem saknade du?
Det hade du vetat om du hade varit en av mina närmaste...
32. Ditt bästa minne?
bästa?? Hum, filmkvällar och övernattningar
33. De bästa nya människorna du träffade?
träffade någon helt ny vet jag inte, men det skulle väl vara Mikaela då

Inga kommentarer: