måndag 5 januari 2009

The Twins

Jag måste väl påstå att så här en dag och en kväll innan skolan börjar så har man inte direkt något att säga. Lovet har gått för snabbt och dagarna i allmänhet oxå. Speciellt när man går mellan 10 och halv 11. Och dagen idag gick ännu sabbare bara för att jag gick upp klockan tolv.

I alla fall så gjorde jag min syrra sällskap framför tv:n då tills mamma och pappa kom hem. De hade varit och kollat på ny soffa och dammsugare eftersom vår kolappsade. Allvarligt jag vet inte vad jag har gjort. Kollat lite i lagboken, hängt med pappa och köpte tomater, basilika och bröd till maten...snackat med mamma och pappa...tänkt...
Jag borde skaffa mig ett liv...

Och eftersom jag inte sagt nått om TH på senaste tiden så kan jag ju göra det nu då.
De har vunnit ett antal massa priser.
Portrait Choice Awards:
Coolest Newcomer: Tokio Hotel
Album of the Year: Scream by Tokio Hotel
Hottest Siblings or BFF Duo: Bill & Tom Kaulitz
Coolest YouTube Channel: Tokio Hotel Channel

Sen har vi att de blev världens viktigaste tyskar i tyskland. "Durch den monsun" har blivit utsed till årest bästa låt och anses vara den bästa på 25 år i tyskland, kan ju lägga till att bland de tio bästa på listan så fanns bla. Kelly Clarkson, Celine Dion, Britney Spears och A-ha.

Nyligen så var The Twins också på semester på en liten ö. Jag skulle nog vilja påstå att det blev en smärre dubbelchok för alla TH-fans när Tom visar upp ännu sexigare kropp än innan och Bill har gått i brorsans fotspår och skaffat dreads. Hur vida dreadsen är äkta eller inte återstår väl att se. Men så länge får ni smaka på lite bilder (Jag varnar er hämta en disktrasa för jag lovar att det kommer att bli blött på bordet xD)


Inga kommentarer: