fredag 30 januari 2009

Uppdatering TH!

Mina kära små vänner jag är hemkommen en timme tidigare från skolan...och nej jag skolkade inte. Vår lärare var borta... :P

Men men, skolan var ju trevlig...antar jag. Lite snick snack med folk och lite ditt och datt...inget intressant.

Men mina vänner, jag uppdaterar dåligt på TH-fronten. Nu, killarna...nee, ja vet inte vem men det är i alla fall från säker källa om att killarna spelat in deras nya skiva i Los Angeles i två studior tillsammans med producenttrion Matrix som bla. jobbat med Avril Lavigne och Christina Aguilera. Albumet förväntas släppas någon gång i april och en slingel kommer att släppas i feburari.

Nått mer kul...Bill kom på sjätte plats i någon tvävling om manliga artister som vågar använda smink. Grattis säger vi till frontmannen!

Inga kommentarer: