lördag 31 januari 2009

Räkna på Tokio Hotel

Satt och räknade på hur mycker jag lagt ut på TH sedan jag...blev besatt om jag säger så...
18 månader sedan vilket är ett och ett halvt år och lite till. Sedan dess har jag köpt:

(Det här inkluderas i slutsumman, jag har lite till men det har jag fått så det räknas ju inte xD)

- Fyra T-shirts
- En luvtröja
- En väska
- Två DVD:er
- Två Faggor
- Fyra plansher
- Tre skivor
- Två almenackor
- En bok
- Fyra knappar
- Två tidningar med bara TH
- Tjejtidningar (Vilket borde vara runt 25)

Allt det där blev ca 3350:- Utslaget så blir det ungefär 186:- i månaden sedan dess (juli 2007)

Plus att jag gjort skuggbilder av dem och så var det färgen och nu håller jag på med ett draperi. Men jag räknade inte in det.
Men som sagt typ 200 i månaden sedan juli 2007, så faligt var det ju inte, eller hur...

Inga kommentarer: