söndag 11 januari 2009

Secounds from disaster

Egentligen pajjar jag min feeling för att skriva nu för det flyter på så bra...

Men en kort sammanfattninga av min dag är väl tv:n...När jag kollar på Tv kollar jag på Discovery, National Geographic channel...history channel...det brukar oftast inte finnas nått annat att kolla på så jag brukar fastna vid dem eller på MTV men just när jag kollade så va det inget kul på MTV så jag nördade först framför Discovery där det var Secounds from disaster. Det är ett superbra program, om man tycker att katastrofgrejer är kul att kolla på dvs. Sen fastnade jag på ett mindre allmänbildande program nämnligen American Choppers, ni vet motorcykel-killarna...De skulle i all afall bygga ihop en åt Lance Armstrong, för er som inte vet så är det tidernas bästa cyklist...får dra det nån annan gång men i all afall så blev den jättecool...

Sen borde jag ha läst dvärgen men jag får göra det imorn. Jag satt mig i stället och skrev rent lite grjer. Sen åkte datorn på och så började jag skriva. Sen dess har det bara flutit på ochnu ska jag återgå till min FF.

Inga kommentarer: