lördag 10 januari 2009

Pluggandet vägs upp av TH

Halva dagen har gått åt att läsa den förbannade Dvärgen.

För att sedan pigga upp mig så tänkte jag att jag skulle sätta på en TH dvd, Zimmer 483 live. Men så kommer mamma och ska läsa så jag får nöja mig med att kolla på extramaterialet till den i ställt. Funderade på att ta den nya först men jag ville inte kolla på den när mamma satt i soffan och jag skulle ha suttit med ett megastort flin i nyllet och fnissat...

Men nu ska jag läsa Saras FF och sen ska jag skriva på min egen xD


Och sen ska jag klämma in lite TH nyheter här oxå.
TH:s maniger, David Jost, har gått ut i den tyska tidningen "Bild" med att Gustav fick orereras akut i början av januari.
Gustav Schäfer, bandets trummis vaknade 2 januari av svåra magsmärtor. Han fördes senare till sjukhuset och det visade sig att hans blindtarm hade spruckit...aj skulle jag vilja säga.
Men operationen gick bra och tog ca 1 timme. Den 5 januari fick han lämna sjukhuset men måste nu vila i två veckor.

Inga kommentarer: