onsdag 21 januari 2009

Min fruktansvärt intressanta dag...(Jag borde öva lite på rubriker xD)

Mina kära vänner, ännu en dag har passerat i mitt fruktansvärt intressanta liv.
Så vad ska man säga om dagen...först hade vi...

vänta jag tänker...

jag får hämta schemat...

just det!!!! Svenska...en otroligt intressant lektion...not. Vi plugga till provet vi ska ha på fredag...
Sen hade vi geografi...jag gillar inte lärarstudenten vi har...hon bara går mig på nerverna...
Sen hade vi lunch och en "inställd" engelskalektion...vi fick ett par frågor vi skulle diskutera för att vår lärare var borta...

Sen hade vi matteprov...alltid lika roligt *suck* och så slutade dagen med webbdesign och Photoshop. Jag älskar photoshop xDDDDDD Jag hitta i alla fall en del coola prylar. Dock vet jag intee om det funkar i min antimoderna vertion men men...jag får väl spara ihop till SC3 i så fall...fast då kan jag få vänta lääääääääännngggge...10.000 är ju inte direkt något man fixar på två dagar liksom...och ja...10.000...

Inga kommentarer: