lördag 17 januari 2009

En djup lista om mig

Just nu känner jag mig på blogghumör så jag tänker ge er en lista ja hitta på Internet...får de hur det går...jag har inte läst frågorna än tar det som det kommer... xD

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

saknat någon: jo
ångrat något: inte vad jag kommer ihåg...
ljugit: tror inte det
svikit någon: hoppas jag inte
kännt dig sämst: sådär
gråtit: nästan
skrattat: jupp
varit sjuk: ont i halsen
varit utomlands: nepp
träffat någon som du chattat med på datorn: jupp, polarna xD


KÄNSLOR

gråter du ofta: sådär
skrattar du ofta: japp
hur känner du dig just nu: glad antar jag
hur har du mått på senaste tiden: ja du...blir för mycket att rabbla upp
har du funderat på självmord: verkligen inte
har du någon/några hemlighet /er för dina föräldrar: beror på vad man räknar som hemlighet ;P
blir du lätt förälskad: tror inte det
är du kär i kärleken: öhh??
tror du på ett föralltid: beror på
är du föräskad just nu: kanske det
om ja, vem: ...
hur många har du varit tillsammans med denna månad: ingen
har du blivit sårad av kärleken: noop
har du blivit lycklig av kärleken: nepp
ska en kille vara söt eller het: ja du...båda och låter bra xD
ska en kille vara lång eller kort: längre än mig iaf xD
ska en kille vara blond eller brunett: beror på...


UTSEENDET PÅ DIG

brunett eller blondin: mörkblond (enligt färgkartan)
ögonfärg: blå-grön-grå...svårt att avgöra
långt eller kort hår: kort duu...
snygg eller ful: jag borde inte vara den som avgör det...
nöjd över dig och ditt utseende: nej
brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: jo, ibland
har du långa naglar: japp
sminkar du dig: om jag orkar, vilket är väldigt sällan... xD


Okej...väldigt djup lista måste jag säga...

Inga kommentarer: