torsdag 8 januari 2009

Tokio Hotel TV Caught on Camera

Dagen eftermiddag var perfekt!!!
För när jag kom hem så hade Tokio Hotel TV Caught on Camera landat i brevlådan!!!!
Eftersom den förmodligen skulle komma idag så hängde Sara med mig hem så att vi kunde kolla på den.

Den var fruktansvärt bra...eller nej den var fantastisk...det går inte att beskriva med ord hur bra den var!! xD

Men, både Sara och jag satt och dreglade framför tv:n, soffan var som en jäkla disktrasa efter det.
Och jag som alltid...fick ett par psykfall när jag kollade på dem och började hyperventilera och skratta och fnissa ovanligt mycket när Tom kom i bild utan tröja...he...he...men men vad gör man^^

Jag tror inte att mina så psykbryt eller vad jag ska kalla det är så hälsosamma för mig...Folk har trott att jag har varit på väg att svimma ett antal gånger...hehe...som sagt inte så hälsosamt.

Dagen spenderades med TH TV Caught on Camera^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Var beställde du den??
Jag MÅSTE HA DEN!!!!!!!!!!!!!!