tisdag 20 januari 2009

Framför ännu en skärm

Jahapp, så har man haft studiedag då...borde väl ha pluggat lite men men...dagen spenderade i ställt framför tv:n.

Kom in strax efter att top 10 at 10 började på MTV, sen kollade jag på en TH DVD, Tokio Hotel - Zimmer 483 - live in europe. Eftersom jag har väntat på att vara hemma själv så jag kan spela ljudet i sterion i ställt för i tv:n så tog jag chansen nu. Jag var tvungen att sätta ner blommorna som stod på högtalarna på golvet ifall att de skulle ramla ner...det vibbrerade i hela vardagsrummet...jag kanske spelade lite för högt...men men kul var det i alla fall.

Fixade lite käk och sen kollade jag på yttliggare en TH DVD, Tokio Hotel TV - Cought on Camera, skiva två. Det gick lite segt att käka på vissa ställen på grund av att VISSA...(vi nämner inga namn...TOM) Sprang runt utan tröja...

Men jag lämnde inte TV:n där utan kollade på She's the Man. Den är kul xD

Men så nu sitter jag här...framför ännu en skärm...

Inga kommentarer: