tisdag 6 januari 2009

Orka skolan!

Örf, deprimerande är vad det är...Skolan asså...det betyder ingen fritid, jobba arslet av sig för att få G, massa spec.-hjälp som jag vill klara mig utan...även om jag borde vara tacksam för den...och sämre hälsa...japp sämre hälsa, stresshuvudvärk. Jag ska tala om för er att det är inte så jävla roligt att ha ont i huvudet varenda jävla dag!

Nej, skolan har aldrig varit min grej.

Men efter att ha skrivit ett kapitel till till min FF ska jag nu bädda min säng som jag slet ur lakanen i förut och sen ska jag gå och lägga mig för att starta upp med Historia B imorgonbitti, kul va...not.

Men en kul låt som får en på bättre humör är något alla behöver ibland...i det här fallet får ni både låt och snygg person xD


2 kommentarer:

mixx sa...

/me like video ;)

Anonym sa...

:O R.I.P Mig! <3